sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

  • ۰
  • ۰

چنانچه خواهان تغییرات در منزل خود با کمترین هزینه و مشکلات هستید می توانید بازسازی خانه خود را با سیستم ساخت و ساز خشک یا درایوال انجام دهید که نام تجاری آن کناف می باشد . کناف مصالحی است که بخشی از مزایای آن در ادامه آورده شده است :

1 . در اجرا دارای انعطاف بالایی می باشند . 

2 . نصب آسانی دارند . 

3 . به آسانی در دسترس هستند . 

4 . نسبت به مصالح دیگر دارای قیمت مناسب تری می باشند . 

 

بخشی از کاربردهای کناف به هنگام بازسازی ساختمان 
 

1 . چنانچه در پذیرایی خود از کناف سقف استفاده کنید ارتفاع سقف کاهش پیدا کرده و فضایی پشت سقف کاذب به وجود می آید که علاوه بر قرار دادن سیستم های سرمایشی و گرمایشی در آن ، می توان لامپ هایی را هم در آن قرار داد و با بهره گیری از روش های نور پردازی فضا را نورانی کرد که باعث بزرگ تر نشان دادن فضا نیز می شود . 


2 . در بازسازی آشپزخانه علاوه بر کابینت آشپزخانه ، ساخت کمدی دکوراتیو با کناف نیز نقش تعیین کننده ایی دارد . 

 

3 . در بازسازی اتاق خواب می توان به عوان تاج تخت از کناف بهره برد علاوه بر اینکار می توان از ان جهت ساخت کتابخانه ایی کوچک ، کمد لباس و ... استفاده کرد که در مقالات بعدی به کاربردهای کناف در دیگر بخش ها اشاره خواهیم کرد . 

 

تیم مجرب شرکت جهان ساخت شارین آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه کناف و کناف کاری می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09121006924 تماس حاصل نموده یا به سایت شارین آرک مراجعه نمایید . 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی