sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در بازسازی خانه قدیمی همیشه قسمت‌های آسیب دیده تعمیر می‌شود. بازسازی و تعمیرات ساختمان در بافت موازی هم پیش می‌رود.  شاید برای تعمیرات الگوی مشخصی وجود داشته باشد ولی بازسازی خانه خیلی سلیقه‌ای است و بیشتر به میل صاحب خانه بستگی دارد.

در بازسازی خانه‌ها معماری و دکوراسیون داخلی همپای هم پیش می‌روند و وقتی نوبت بازسازی خانه‌های قدیمی می‌رسد همیشه فکر خرید مبلمان و پرده‌های جدید نیز به ذهن می‌رسد.

بازسازی منازل یک پروژه گسترده و بسیار متنوع است. فرمول خاصی برای ایجاد تغییرات وجود ندارد و هر فردی می‌تواند طبق سلیقه و با نگاهی به بودجه، کارهای بازسازی را مدیریت کنید. شرکت‌های پیمانکاری برای بازسازی و دکوراسیون هزینه ثابتی دریافت نمی‌کنند. به طور معمول قبل از انجام کار در مورد همه موارد تصمیم‌گیری می‌شود. سپس برای هر مورد به طور جداگانه، قیمت تعیین می‌شود.

به منظور برآورد هزینه بازسازی خانه قدیمی، از هزینه‌های دیگری که باید انجام دهید مطمئن شوید و پس از آن به سراغ تهیه یک لیست جامع از قسمت‌هایی که می‌خواهید بازسازی خانه را در آن انجام دهید، بروید.

  • شارین شارین
  • ۰
  • ۰

مهم‌ترین نکته برای داشتن آشپزخانه‌ای با دکوراسیون زیبا، داشتن کابینت‌های زیبا و جادار است به نحوی که دسترسی به لوازم در آشپزخانه را راحت تر کند. ایده های بسیاری در خصوص طراحی کابینت آشپزخانه مدرن وجود دارد که مهم‌تر از طراحی، اجرای آن است. استفاده بهینه از فضا و راحتی کار در آشپزخانه مهم‌ترین اصول برای داشتن آشپزخانه مدرن و شیک است.

 ایجاد حداکثر استفاده از تمام فضاهای کابینت، طبقه‌ها، دیواره‌ها و در‌های کابینت که می توانند به گونه‌ای طراحی شوند که دارای قفسه‌هایی برای لوازم مخصوص باشند و یا طراحی کشو‌های خاص با کاربرد مخصوص از انواع طراحی و نصب انواع کابینت آشپزخانه با سبک‌های متفاوت می باشد.

  • شارین شارین
  • ۰
  • ۰

همه ما می دانیم که کابینت آشپزخانه از اصلی ترین اجزا و عناصر داخل آشپزخانه می باشد و بیشترین سهم در مدیریت فضای وسایل آشپزخانه با توجه به تعداد بالای لوازم و ابزار آشپزخانه را بر عهده دارد.

در زمان طراحی دکوراسیون داخلی منزل، مهم ترین بخش مربوط به آشپزخانه می باشد که توجه مخاطب را بیشتر به خود جلب می کند. اما وقتی به آشپزخانه ای وارد می شوید اولین چیزی که به چشم می آید کابینت آشپزخانه می باشد. بنابراین طراحی خاص کابینت سبب می شود جلوه ای زیبا در آشپزخانه پدید آید.

برای داشتن بهترین طراحی کابینت آشپزخانه نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

1. انتخاب جنس کابینت

۲. انتخاب بافت طرح کابینت

۳. انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

۴. انتخاب صفحه رویی کابینت

5. اندازه استاندارد کابینت

ناگفته نماند که تنها کابینت نیست که در زیبایی آشپزخانه شما تاثیر گذار است بلکه عناصر دیگری مانند کفپوش ، دیوارپوش، کناف سقف و دیوار از دیگر شاخصه های مهم در زیباسازی فضای آشپزخانه شما می باشد.

  • شارین شارین
  • ۰
  • ۰

ویلاها ساختمان هایی هستند که متناسب با شخصیت و نیاز های هر فرد طراحی می شوند. طراحی باغ ویلا جز سخت ترین اما شیرین ترین کار ها برای طراحان و معماران است که می توان در سبک های متفاوت از جمله مدرن و کلاسیک و ایده های متنوع همچون ویلا های دوبلکس ، آن ها را ساخت.

در طراحی نما ویلا انواع مختلفی از متریال از جمله چوب، سنگ ، آجر و موارد دیگر را می توان برای نمای ساختمان ویلا استفاده کرد. از بین همه گزینه ها، سنگ بهترین انتخاب است زیرا هیچ نگرانی در مورد فرسایش وجود ندارد. هزینه خرید سنگ از سایر مواد بیشتر است اما عمر طولانی خواهد داشت.

محوطه سازی برای ساخت ویلا ضروری است، زیرا هدف از ساخت ویلا ارتباط با طبیعت و لذت بردن از آن است. در واقع، محوطه سازی ویلا یا ساخت حیاط برای جدا کردن مرز ویلا از سایر زمین های مجاور انجام می شود. محوطه سازی ویلا شامل گل آرایی، ساخت باربیکیو، آلاچیق، ساخت استخر ویلا ، روشنایی محیط، نصب مجسمه سازی و محیط اطراف است.

  • شارین شارین
  • ۰
  • ۰

آشپزخانه جزیره از جدید ترین و کارآمد ترین شیوه های طراحی داخلی و چیدمان کابینت است و به نماد آشپزخانه مدرن و امروزی تبدیل شده است. در طراحی داخلی و بازسازی خانه مدنظر قرار دادن آشپزخانه از مواردی است که باید به آن اهمیت داد، چرا که نحوه استفاده را طوری تغییر می دهد که از شلوغ ترین فضای خانه که احتمالا زمان زیادی را هم در آن سپری می کنید، لذت ببرید و فضای کافی داشته باشید.

حداقل مزیت کابینت جزیره مدرن این هست که مطابق با فضای آشپزخانه و در هر قسمتی که ممکن باشد، با کاربری مورد نیاز قابل تعبیه است و پیشخوان و فضای دلخواه را به شما می دهد. معمولا جزیره مرکز ثقل و در نقطه محوری بین مناطق پخت و پز، تمیز کردن و آماده سازی مقدمات آشپزی قرار می گیرد و به وسایل و لوازم جانبی مانند سینک ظرفشویی، اجاق گاز یا میز غذا خوری مجهز می گردد.

در خانه های کوچک، مشکل کمبود فضا را خیلی خوب می توان با طراحی کابینت جزیره در آشپزخانه کوچک مدیریت کرد.

  • شارین شارین
  • ۰
  • ۰

طراحی نورپردازی، تاثیر خارق العاده‌ای در جذابیت بیشتر سقف و در نهایت دکوراسیون داخلی منزل شما دارد. طراحی کناف باید به نحوی صورت گیرد که در عین زیبایی دارای نورپردازی مناسب نیز باشد. همچنین انتخاب رنگ نور نیز باید مورد توجه قرار گیرد تا سبب آسیب به چشم نشود و با توجه به رنگ پایه دکوراسیون فضا، باید بهترین رنگ را برای آن در نظر گرفت.

جهت نورپردازی سقف در کناف کاری مدرن، بهتر است از چراغ های ال ای دی توکار و یا شلنگی استفاده کنید و در نورپردازی سقف کناف کلاسیک می توان لوستر های بزرگ و مجلل را به کار برد.

باکس های نور مخفی نیز از پرکاربرد ترین نورپردازی ها برای سقف است که می تواند زیبایی فضا را دوچندان کند.

  • شارین شارین
  • ۰
  • ۰

دکوراسیون اتاق کودک یکی از متنوع ترین مکان ها در طراحی داخلی است، زیرا هر روزه شاهد سبک و طرحی نو در نوع چیدمان و تزیین دکوراسیون این اتاق ها هستیم. اتاق کودک، روانشناسی خاص خود را دارد و اصول طراحی دکوراسیون آن کمی متفاوت با سایر فضاها نظیر نشیمن یا اتاق خواب مستر استفضای زندگی کودک و نوجوان، باید منطبق بر سن و شرایط سنی وی باشد. نکته ای که در طراحی دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان اتاق کودک بیشترین اهمیت را دارد ایجاد تعادل بین کارایی و زیبایی است.

در بازسازی و طراحی داخلی اتاق کودک باید تمام خلاقیت و تخیل خود را در آن به کار ببرید به گونه ای از حس هیجان انگیز در فزرندتان ایجاد کند و سبب خستگی و بی حوصلگی او نشود. از این رو باید در طراحی دکوراسیون تمام قسمت های آن از جمله: کفپوش ، دیوارپوش ، سقف ، پرده ، تخت خواب و... نهایت دقت و توجه را به کار برد. علاوه بر این نحوه چیدمان وسایل و تغییر رنگ در دکوراسیون اتاق کودک نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

  • شارین شارین
  • ۰
  • ۰

نمای ساختمان اداری جزو اولین نماد های بصری سازمان شما به حساب می آید و به نوعی هویت شرکت شما را به نمایش می گذارد. پس باید بین حوزه کاری و نمای ساختمان سازمانتان تان ارتباط ایجاد کنید.بهره مندی از نمای خاص و متفاوت در عین رعایت زیبایی و شکیل بودن نما می تواند در وجه و جایگاه یک ساختمان اداری بسیار اثرگذار باشد.

طراحی داخلی ساختمان اداری می تواند منعکس کننده ی نمای بیرونی این ساختمان باشد. در واقع نمای داخلی و نمای بیرونی دو عنصر جدایی ناپذیرند و به طور مستقیم با هم در ارتباط می باشند. طراحی و تعبیه پنجره های شیشه ای در طراحی نمای ساختمان اداری می تواند موجب تابش هرچه بیشتر نور به درون ساختمان و ایجاد فضایی گرمابخش و دوستانه شود. بنابراین کارکنان به جای فعالیت در محیطی خفقان آور و کسالت بار در محیطی شاد و نورانی به فعالیت میپردازند. بدیهی ست که در چنین فضایی روحیه همکاری و همدلی در بین کارکنان بیشتر خواهد بود و بهره وری نیروی انسانی به حداکثر خود خواهد رسید. پس تاثیر شگرف نمای ساختمان اداری بر حال و هوای درونی ساختمان و متعاقبا روحیه کارکنان و بهره وری آن ها را دست کم نگیرید. 

  • شارین شارین