sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

  • ۰
  • ۰

یکی از بخش های مهم در بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی طراحی سقف ساختمان می باشد که اگر ما از متریال های مناسب استفاده کنیم جلوه زیبایی به خانه و ساختمان خود خواهیم داد . یکی از متریال های زیبا و بسیار مناسب برای طراحی سقف ( البته در مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد ) که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است کناف است که در ادامه توضیحاتی در رابطه با آن خواهیم گفت .

کناف سقف سازه هایی فلزی می باشند که صفحات روکش دار گچی یا سیمانی به آن ها اتصال پیدا کرده که این صفحات به هنگام بازسازی و اجرای دکوراسیون در کنار هم قرار گرفته و بین آن ها با بتونه پر می شود و سطحی صاف ایجاد میکند .

کناف در مکان های دیگری هم کاربرد دارد که از جمله آن ها می توان به کناف کاری دیوار ، کناف پشت تلویزیون ، پارتیشن کنافی ، کناف دکوراتیو و ... اشاره کرد .  

 

موارد اشاره شده در متن بالا از خدمات مجموعه جهان ساخت شارین می باشد که از دیگر خدمات مهم این شرکت میتوان به طراحی کابینت آشپزخانه اشاره کرد . 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی