sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

  • ۰
  • ۰

اولین نکته ای که باید در تزیین دیوار ها در طراحی دکوراسیون داخلی به یاد داشته باشید، انتخاب دیوار کانونی می باشد؛ جهت انتخاب یک دیوار به عنوان دیوار کانونی یا دیوار مرکزی باید دیواری را برگزینید که در مرکز دید و توجه قرار داشته باشد و سریع تر از سایر المان های دکوراسیون به چشم ببینده بیاید. به عنوان مثال دیوار پشت تلویزیون، دیوار بالای شومینه و یا دیواری که کنار قطعه ای از مبلمان منحصر به فرد قرار دارد، بهترین مکان خواهند بود.

در صورتی که فکر می کنید همه دیوارهای خونه یکسان و یک شکل هستند و هیچ چیزی برای تفکیک و جداکردنشان وجود نداره به نوع چیدمان دکور دقت کنید مثلا در اتاق نشیمن دیوار پشت تلوزیون، در اتاق خواب دیوار پشت تخت خواب و در راهروی ورودی دیوار میانی، در آشپزخانه دیوار پشت میزغذاخوری یا بک اسپلش و در حمام دیوار پشت وان و دوش بهترین موارد هستند.

برای دیزاین دیوار در دکوراسیون ایده های متفاوتی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود زیبایی و جذابیت مختص به خود را دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·تزیین دیوار با قاب عکس

·نصب تابلو برای دیزاین دیوار

·دیزاین دیوار با آینه کاری

·استفاده از گیاهان بر روی دیوار

·تزیین دیوار با نورپردازی

·طراحی دیوار با نقاشی و کاغذ دیواری

·کناف کاری 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی