sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

  • ۰
  • ۰

یکی از ایده های جدید و نو که این روز ها در دکوراسیون اغلب خانه ها دیده می شود، اکسنت وال یا دیوار شاخص می باشد. شما با استفاده از طراحی خاص دیوار شاخص در دکوراسیون داخلی خانه از جمله سالن پذیرایی اتاق خواب، آشپزخانه و... در خانه خود می توانید جذابیت فضای منزل خود را دو چندان کنید.

دیوار شاخص به دیواری در دکوراسیون داخلی خانه و یا ادارات گفته می شود که طرح، رنگ و جنسی متفاوت تر از سایر اتاق های فضا داشته باشد. این دیوار با یک رنگ ویژه یا بافت خاصی نسبت به بقیه فضا نمایان می شود. درواقع دیوار شاخص یا اکسنت وال نقطه عطف خانه شماست و دکوراسیون فضای شما را برجسته و چشمگیر می کند. در دکوراسیون داخلی مدرن، دیوار شاخص اتاق هنگام ورود، تمام توجه افراد را جلب می کند و در واقع، به ‌نوعی به نقطه‌ی اصلی اتاق تبدیل می‌شود.

در صورتی که در دکوراسیون خانه خود نیاز به تنوع داشته و قصد بازسازی خانه خود را دارید، طراحی اکسنت وال در منزلتان را فراموش نکنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی