sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

  • ۰
  • ۰

دکوراسیون اتاق کودک یکی از متنوع ترین مکان ها در طراحی داخلی است، زیرا هر روزه شاهد سبک و طرحی نو در نوع چیدمان و تزیین دکوراسیون این اتاق ها هستیم. اتاق کودک، روانشناسی خاص خود را دارد و اصول طراحی دکوراسیون آن کمی متفاوت با سایر فضاها نظیر نشیمن یا اتاق خواب مستر استفضای زندگی کودک و نوجوان، باید منطبق بر سن و شرایط سنی وی باشد. نکته ای که در طراحی دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان اتاق کودک بیشترین اهمیت را دارد ایجاد تعادل بین کارایی و زیبایی است.

در بازسازی و طراحی داخلی اتاق کودک باید تمام خلاقیت و تخیل خود را در آن به کار ببرید به گونه ای از حس هیجان انگیز در فزرندتان ایجاد کند و سبب خستگی و بی حوصلگی او نشود. از این رو باید در طراحی دکوراسیون تمام قسمت های آن از جمله: کفپوش ، دیوارپوش ، سقف ، پرده ، تخت خواب و... نهایت دقت و توجه را به کار برد. علاوه بر این نحوه چیدمان وسایل و تغییر رنگ در دکوراسیون اتاق کودک نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی