sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

sharinarc

طراحی و ساخت پروژه های ساختمانی ، بازسازی ، کناف کاری و کابینت و کمد

  • ۰
  • ۰

نمای ساختمان اداری جزو اولین نماد های بصری سازمان شما به حساب می آید و به نوعی هویت شرکت شما را به نمایش می گذارد. پس باید بین حوزه کاری و نمای ساختمان سازمانتان تان ارتباط ایجاد کنید.بهره مندی از نمای خاص و متفاوت در عین رعایت زیبایی و شکیل بودن نما می تواند در وجه و جایگاه یک ساختمان اداری بسیار اثرگذار باشد.

طراحی داخلی ساختمان اداری می تواند منعکس کننده ی نمای بیرونی این ساختمان باشد. در واقع نمای داخلی و نمای بیرونی دو عنصر جدایی ناپذیرند و به طور مستقیم با هم در ارتباط می باشند. طراحی و تعبیه پنجره های شیشه ای در طراحی نمای ساختمان اداری می تواند موجب تابش هرچه بیشتر نور به درون ساختمان و ایجاد فضایی گرمابخش و دوستانه شود. بنابراین کارکنان به جای فعالیت در محیطی خفقان آور و کسالت بار در محیطی شاد و نورانی به فعالیت میپردازند. بدیهی ست که در چنین فضایی روحیه همکاری و همدلی در بین کارکنان بیشتر خواهد بود و بهره وری نیروی انسانی به حداکثر خود خواهد رسید. پس تاثیر شگرف نمای ساختمان اداری بر حال و هوای درونی ساختمان و متعاقبا روحیه کارکنان و بهره وری آن ها را دست کم نگیرید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی